سیزدهمین همایش ملی تاریخ شفاهی ایران در حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود.

مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری مازندران گفت:سیزدهمین همایش ملی علمی تخصصی تاریخ شفاهی ایران با ارائه ۱۶ مقاله توسط پژوهشگران و با حضور علاقمندان عرصه تاریخ شفاهی، چهره‌های دانشگاهی و هنرمندان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه در ساری برگزار می‌شود.

او افزود: محور‌های موضوعی سیزدهمین همایش ملی تاریخ شفاهی ایران مطالعات موردی مازندران، تاریخ شفاهی انقلاب، تاریخ شفاهی دفاع مقدس، تاریخ شفاهی و مطالعات شهری و تاریخ شفاهی و مطالعات روستایی خواهد بود.

رئیس حوزه هنری مازندران با اعلام این نکته که مرتضی نورایی استاد دانشگاه اصفهان دبیر علمی همایش می‌باشد، گفت: پس از انتشار فراخوان، بیش از ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش رسید که در ادامه و پس از داوری ۱۶ مقاله برای ارائه سخنرانی و ۲۵ مقاله برای انتشار از سوی هیات داوران برگزیده شد.

او هدف از برگزاری همایش را دانش افزایی و تقویت مهارت علمی و عملی پژوهشگران و علاقمندان این عرصه، بازیابی اولویت‌های تاریخ شفاهی در عرصه تاریخ محلی، تبیین و بازشناسی نقش و نسبت تاریخ شفاهی در ثبت و ترویج فرهنگ مردم و آسیب شناسی تاریخ شفاهی در حیطه تاریخ نگاری محلی عنوان کرد.

معصومی گفت: علاقمندان حضور در این همایش تخصصی می‌توانند از طریق لینک: https://b ۲ n.ir/iran.tarikhshafahi ثبت نام نموده تا پس از شرکت در برنامه برای آنان گواهی حضور صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.