رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد گفت: امسال با بهره‌مندی هزار خانوار روستایی این شهرستان از گاز طبیعی، مصرف گاز مایع ۹۳۸ تن کاهش یافته است.

محمود تیردادی رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد گفت: امسال بیش از ۴ هزار تن گاز مایع در این شهرستان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۵۵ میلیون لیتر بنزین در این شهرستان مصرف شده که در مقایسه با مصرف مدت مشابه سال قبل حدود ۱۴ درصد افزایش یافته است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد با بیان اینکه ۸ جایگاه بنزین و ۱۰ جایگاه CNG در این شهرستان فعال است، گفت: امسال مصرف سی‌ان‌جی در این شهرستان تنها سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته که با توجه به اهمیت وجود هوای پاک توصیه به استفاده از این سوخت ارزان برای خودرو‌ها بیشتر است.

تیردادی اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی در بخش‌های مختلف به ویژه حمل و نقل انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

وی یادآور شد: با توجه به نظارت‌هایی که به طور پیوسته از لحاظ کمی و کیفی توسط کارشناسان و گروه‌های نظارتی عملیاتی ما انجام می‌شود هیچگونه کم‌فروشی و تقلب در عرضه سوخت در مهاباد وجود ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.