اختصاص بیش از ۹ هزار میلیارد تومان برای بخش درمانی ملکی مستقیم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه و ایجاد بخش درمانی ملکی مستقیم تامین اجتماعی کشور اختصاص یافته است.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر به شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین اجتماعی یک سازمان خدمات محور است و بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارگران جزو خدمت گیرندگان و همه مردم به نفعی از این سازمان منتفع هستند.

او تصریح کرد: در بازدید‌های استانی و شهرستانی بنابر این گذاشته شده است که خدمات را به‌صورت مستقیم مورد ارزیابی قرار دهیم و اگر موانعی هست آن‌ها را برطرف کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: در شهرستان بروجرد نیز به همین دلیل حضور پیداکرده‌ایم که موانعی را که ممکن است در بخش‌های مختلف باشد با همکاری مسوولان استانی و شهرستانی، نمایندگان و همکاران برطرف کنیم.

موسوی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما در تامین اجتماعی توسعه بخش درمان مستقیم است، که به برکت نظام مقدس جمهوری بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی ملکی مستقیم داریم.

او بیان کرد: در حال حاضر در بخش توسعه، ایجاد و طراحی‌های اولیه در سال جاری ۱۸۳ پروژه در دست اجرا است که بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته که این بخش درمانی ملکی مستقیم که هم به نحوی هم مورد نیاز است و هم خدمات را در بخشی که خدمت می‌دهیم مورد رضایت است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در بروجرد نیز توسعه بیمارستان از ۳۲ تخت به بیش از ۹۶ تخت می‌رسد و پیشرفت فیزیکی طرح مناسب است و مقرر شد تا پایان سال به تحویل موقت برسد و پس از آن نیز به سرعت به بهره‌برداری عموم جامعه به‌ویژه بازنشستگان، کارگران و بیمه‌شدگان این شهرستان برسد.

موسوی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که اگر موانعی هست در جلسه‌ای که امروز در بروجرد برگزار می‌شود برطرف شود تا کیفیت خدمات مطلوب‌تر باشد.

موسوی روز پنجشنبه در سفر به شهرستان بروجرد پس از بازدید از بیمارستان کوثر و شعبه تامین اجتماعی شهرستان بروجرد در نشست با فعالان تشکل‌های کارگری شرکت می‌کند.

مسلم مرادی معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، منوچهر گودرزی مدیرکل تامین اجتماعی لرستان و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی را در سفر به شهرستان بروجرد همراهی می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.