۲۸ طرح شهری با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در شیراز افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

شهردار شیراز در حاشیه افتتاح دو طرح خدماتی و عمرانی در شیراز گفت: در شیراز ۲۸ طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، زیست محیطی، ترافیکی و زیباسازی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان همزمان با میلاد حصرت فاطمه الزهرا، بهره برداری و یا ساخت آن‌ها آغاز شد.

اسدی با بیان اینکه این طرح‌ها در همه مناطق شهری شیراز و با اولویت مناطق محروم تعبیه شده است، گفت: دو طرحی که به نمایندگی از ۲۸ طرح افتتاح شد، محوطه سازی تپه نور الشهدا در منطقه میانرود و ایستگاه آتش نشانی ویژه امداد و نجات کوهستان در منطقه دراک شیراز بود.

او با اشاره به طرح‌های در حال اجرای شهردادی شیراز، گفت: در دهه فجر چند صد طرح با اعتبار چند هزار میلیارد تومان افتتاح و یا ساخت آن‌ها آغاز می‌شود که مهمترین طرح، بهره برداری از فاز یک خط دو متروی شیراز از میانرود تا میدان امام حسین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۳ دی ۱۴۰۱
شهرهای دیگر طرح های کلان اقتصادی، افتتاح می کنند انوقت شیراز محوطه سازی که در حد یک دهستان صد نفره است رو افتتاح می کنه. هنوز ذهن شهرداری شیراز بزرگ نشده!!!! از اون محوطه سازی، مزخرف میدان طاووس که نزدیک به یکسال درگیرش هستند میشه براحتی فهمید. البته بهتره بگیم میدان سره سره.
آخرین اخبار