رییس پلیس فتای استان گلستان از اجرای سومین طرح پویش مردمی کودکان سایبری در استان خبر داد.

سرهنگ تجری رییس پلیس فتای استان گلستان گفت: طرح پویش مردمی کودکان سایبری از ۲۴ تا ۲۹ دی‌ماه با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان و با شعار "پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی" اجرا می‌شود.

او ادامه داد: ارتقای فرهنگ سایبری و مهارت استفاده مؤثر از فضای مجازی در خانواده‌ها، ایجاد محیطی ایمن برای کودکان، پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی، و همچنین افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری نتایجی خواهند بود که در اجرای این پویش دنبال خواهند شد.

وی بیان داشت: این پویش به عنوان یکی از اقدامات مهم پیشگیرانه سایبری پلیس فتا در سال ۱۴۰۱ شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودک و همچنین افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری را دنبال خواهد کرد.

رئیس پلیس فتای استان گلستان گفت: خانواده‌ها می‌توانند با پیگیری صفحه پویش کودکان سایبری به آدرس cyberpolice.ir/cyberkids و دنبال کردن محتوای آموزشی در خصوص حضور کودکان در فضای مجازی با هشتگ (#کودکان_سایبری) به راهکار‌ها و اقدامات مؤثری به منظور حفاظت از کودکان خود در فضای مجازی دست یابند.

همچنین در صورت نیاز گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با پلیس فتا در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار