با پیروزی تیم فوتبال بارسلونا مقابل رئال بتیس دویست و هشتاد و پنجمین الکلاسیکو تاریخ رقم خورد.

شب گذشته در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا به مصاف رئال بتیس رفت تا در یک دیدار سخت و هیجانی در ضربات پنالتی به برتری دست یابد و راهی فینال شود تا با رئال مادرید دیدار کند.

در این بازی بارسلونا ۴ گل به ثمر رساند که ویدیوچک ۲ گل آن را مردود اعلام کرد. آنسو فاتی و تراشتگن ستاره میدان بودند و بارسلونا مثل رئال مادرید به ضربات پنالتی نیاز داشت تا به فینال راه پیدا کند.

در تاریخ سوپرکاپ اسپانیا این هشتمین بار است که رئال مادرید و بارسلونا در این رقابت با هم دیدار می‌کنند.با این تقابل رئال مادرید برابر بارسلونا دویست و هشتاد و پنجمین الکلاسیکو تاریخ بین دو تیم قرار است روز یکشنبه برگزار شود.

آخرین بار در سال ۲۰۱۷ سوپرکاپ شاهد ال‌کلاسیکو بود که رئال مادرید با مجموع برد ۵ بر یک بارسلونا را در هم کوبید و قهرمانی را جشن گرفت.

بارسلونا پرافتخارترین تیم سوپرکاپ اسپانیا با ۱۳ قهرمانی است و رئال مادرید که در ۳ سال گذشته ۲ بار فاتح این جام شده، ۱۲ بار قهرمانی را بدست آورده است.

آنچلوتی با شکست ژاوی در فینال می‌تواند رئال را به سیزدهم قهرمانی در سوپرکاپ برساند و رکورد بارسلونا را تصاحب کند.

آخرین ال‌کلاسیکو که در این فصل برگزار شد، رئال مادرید توانست با درخشش بنزما و والورده به برتری ۳ بر یک دست یابد، ولی اکنون همه چیز تغییر کرده و بارسلونا نیز تیم آماده‌تری شده است.

یکشنبه ریاض عربستان از ساعت ۲۲ به وقت ایران شاهد یک ال‌کلاسیکوی جذاب خواهد بود و باید دید تقابل ستاره‌های کهکشانی‌ها و آبی‌اناری‌ها چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار