با توجه به تشدید بارش برف و کولاک در شرق کشور، شرکت راه‌آهن تعدادی از قطار‌های این مسیر را حذف کرد. همچنین کل بهای بلیت به عنوان خسارت تاخیر، به مسافران استرداد خواهد شد.

در حالی که روز گذشته  شرکت راه آهن اعلام کرده بود با وجود برف و کولاک هیچ یک از قطارهای مسافری در مسیر تهران-مشهد را حذف نکرده و تمامی قطارها به سیر خود ادامه می‌دهند؛  اما امروز طبق اطلاعیه ای که شرکت راه آهن داده است؛  به علت افزایش برودت هوا در محور مشهد، تعدادی از قطار‌های مسافری از برنامه حرکت حذف شدند.

در این اطلاعیه آمده است، با بهتر شدن شرایط آب و هوا، راه آهن جمهوری اسلامی سعی دارد با راه‌اندازی قطار‌های فوق العاده، مسافران این مسیر را جابه جا کند.

روز گذشته تعدادی از قطارها به دلیل برف، کولاک و سرما در مسیر متوقف شده بودند و به گفته برخی از مسافران یکی از قطارها بیش از ۱۰ ساعت در برف مانده و مسافران در واگن‌ها محبوس شده بودند.

در همین راستا مسئولان راه آهن ضمن عذرخواهی از مسافران در راه مانده اعلام کردند بامداد امروز ستاد مدیریت بحران راه آهن تشکیل شد و استرداد کل بهای بلیت به عنوان خسارت تاخیر به مسافران انجام خواهد شد.

هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند.

 

برچسب ها: راه آهن ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۳ دی ۱۴۰۱
عجب بهای بلیت را خسارت حساب کردن
آخرین اخبار