استاندار سمنان به پیگیری ساخت مسکن ملی در شهر جدید ایوانکی تاکید کرد.

هاشمی در جلسه شورای مسکن استان رتبه سمنان در ساخت مسکن روستایی در کشور رامناسب ارزیابی کرد و گفت: در شهر جدید ایوانکی طرح ساخت مسکن ملی به صورت ویلایی انجام می‌شود که مورد استقبال جامعه هدف در این منطقه است.

استاندار سمنان ضمن تاکید بر ساخت مسکن ملی در بافت فرسوده شهر افزود: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن ملی و بافت فرسوده اهتمام ورزیده و مانع از توقف این طرح‌ها در استان شوند.

معاون‌هماهنگی امور‌عمرانی استانداری سمنان از مشارکت پیمانکاران مجرب در طرح مسکن ملی خبر داد و گفت: ۴۸ هزار و ۷۹۷ نفر در طرح مسکن ملی در استان ثبت نام کرده اند که تاکنون برای ۱۹ هزار و ۲۵۰ نفر از آنان پرونده تشکیل شده است.

حمیدی با بیان اینکه ۷ هزار و ۴۶۹ نفر واریزوجه اولیه‌ی راانجام دادند گفت: تاکنون ۷ هزار واحد در استان شروع به ساخت شده است.

وی از تنوع واگذاری زمین به متقاضیان‌خبرداد و افزود:به غیرازشهر‌های پرتراکم سمنان، شاهرود و شهمیرزاد در بقیه شهر‌ها امکان ساخت مسکن به صورت ویلایی فراهم شده است.

معاون‌هماهنگی امور‌عمرانی استانداری سمنان در پایان با بیان اینکه شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر که پرداخت مبالغ انجام شده باید برای اخذ زمین به بنیاد مسکن مراجعه پیدا کنند خبر داد: در دامغان برای ساخت ۹۵۰ واحد ۶۰ هکتار زمین اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.