استاندار ایلام گفت:یادواره‌ها و بزرگداشت‌های که برای شهدا برگزار می‌شود باید برای همه مردم درس آموز باشد و بیش از گذشته ما را به آرمان ها و اهداف شهدا آگاه سازد تا بتوانیم مسیر صحیح را انتخاب کنیم.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در آیین گرامیداشت آزادسازی میمک ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: شهدای گرانقدر که جان خود را برای دفاع از خاک کشور و آرمان‌های انقلاب فدا کردند از دامن پاک مادران عفیفه‌ای پرورش یافتند.

وی بیان کرد: یادواره‌ها و بزرگداشت‌های که برای شهدا برگزار می‌شود باید برای همه مردم درس آموز باشد و بیش از گذشته ما را به آرمان ها و اهداف شهدا آگاه سازد تا بتوانیم مسیر صحیح را انتخاب کنیم.

وی مطرح کرد: مردم ایران وارثان شهدا هستند و باید وظایف خود را مرور کنیم، جبهه استکبار تصور کرد که مردم از آرمان شهدا غافل شدند که همه شاهد بودیم که تصور آنان اشتباه بود و باز هم همچون گذشته با شکست سنگینی مواجه شدند و فتنه آنان خنثی شد.

وی با اشاره به جایگاه والا شهدا نزد پروردگار متعال، گفت: شهدا به درجه اعلا رسیدند و ما هستیم که به این یادواره‌ها نیاز داریم که آرمان و اهداف شهدا را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی اظهار کرد: انقلاب حاصل خون همه شهدای ایران اسلامی از جمله شهدای ایل خزل است و شهدای سرافراز و شجاع ایل خزل بودند که موفق شدند قله‌های ایثار میمک را فتح کنند.

وی با اشاره به موقعیت استان ایلام و منطقه میمک بعنوان یک موقعیت راهبردی در غرب کشور، گفت: استان ایلام با وجود ۴۳۰ مرز مشترک از نظر سوق الجیشی و استراتژیکی بسیار مهم است و باید از نظر لجستیکی تجهیز شود که در این راستا با کمک اعضای شورای تامین و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و با رایزنی‌های انجام شده، تیپ مستقل ارتش در این استان مستقر می‌شود و فرزندان این خطه سلحشور بعنوان کادر ارتش در این منطقه خدمت می‌کنند و از مرز‌های استان و کشور پاسداری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.