رئیس پلیس فتا ایلام از اجرای سومین مرحله طرح پویش مردمی کودکان سایبری توسط پلیس فتا سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ علی‌رضا یعقوبی، رئیس پلیس فتا ایلام گفت: این طرح از تاریخ ۲۴ الی ۲۹ دی ماه امسال با هدف افزایش آگاهی والدین و فرزندان پیرامون آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی افزود: این پویش با شعار «پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی» و با هدف ارتقاء آگاهی اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده ناصحیح فضای مجازی برای کودکان، افزایش توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری و راهکار‌های اثر بخش برای ایمن سازی فرزندان در این فضا پرداخته خواهد شد.

رئیس پلیس فتا ایلام ادامه داد : در اجرای پویش کودکان سایبری به موضوع فرزند پروری در عصر دیجیتال و حریم خصوصی کودکان به‌صورت ویژه پرداخته خواهد شد و محتوای مرتبط در فضای مجازی انتشار خواهد یافت.

سرهنگ یعقوبی گفت: خانواده‌ها می‌توانند با پیگیری صفحه پویش کودکان سایبری کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد به آدرس shad.ir/policefata و سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//cyberpolice.ir/cyberkids به راهکار‌ها و اقدامات مؤثری به منظور حفاظت از کودکان خود در فضای مجازی دست یابند و در صورت نیاز گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با همکاران ما در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.