بررسی وضعیت زیرساخت های ورزشی بخش مهربان

کمبود‌ها و وضعیت زیرساخت‌های ورزشی بخش مهربان در نشستی بررسی شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان  آذربایجان شرقی در نشست زیرساخت های ورزشی بخش مهربان گفت:در اماکن ورزشی این بخش دارای برخی مشکلات و نواقصاتی هستیم که برای رفع این نواقصات اقدامات لازم انجام خواهد شد.

آقای ستوده نژاد افزود: درخصوص تکمیل چمن مصنوعی فوتسال که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری این طرح افتتاح و تقدیم ورزشکاران منطقه خواهد شد.

وی همچنین افزود: زمین چمن فوتبال آزادگان مهربان درخصوص برق با مشکل مواجه است که طبق توافق با بخشداری مهربان و اداره برق تصمیم گرفته شد این مشکل به زودی حل شود

وی درخصوص استخر شنای مهربان هم گفت:خوشبختانه با ورود بخش خصوصی استخر شنا به ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و تلاش می‌شود با رفع مشکل اعطای تسهیلات بانکی به زودی شاهد اتمام این طرح ناتمام باشیم.

بخشدار بخش مهربان هم در این جلسه گفت:توجه به ورزش روستا‌های محروم باید در اولویت جدی اداره ورزش و جوانان باشد.

آقای ابراهیمی افزود:ایجاد خانه‌های ورزش روستایی از جمله مطالبات این بخش است و از ۳۳روستای این بخش فقط در روستای قیصریه دارای سالن هستیم و بقیه روستا‌ها از نعمت ورزش محرومند و لازم است با ایجاد خانه‌های ورزش روستایی شاهد شور و نشاط در بین جوانان روستا‌های این بخش باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.