مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد از طرح عضویت رایگان در کتابخانه عمومی شهید رجایی این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن خبر داد.

مهدی مرادیان‌ تمجید مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام رایگان به پورتال کتابخانه عمومی شهید رجایی به آدرس ۱۲۹۰۳۹.samanpl.ir مراجعه و پس از دریافت کد تخفیف آن را به کتابخانه تحویل داده و یا در تاریخ ۲۴ دیماه به صورت حضوری به کتابخانه مراجعه کنند.

او در ادامه با اشاره به ضرورت احداث کتابخانه در شهرک سیداحمد گفت: با توجه به جمعیت ۱۵ هزار نفری شهرک سیداحمد احداث یک باب کتابخانه در این شهرک جزء برنامه‌های این نهاد بوده که درخواست آن را به راه و شهرسازی ارائه داده ایم تا در طرح تفصیلی شهر دیده شود.

 مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد  همچنین با اشاره به شش باب کتابخانه عمومی در سطح شهرستان تصریح کرد: از این تعداد سه باب کتابخانه در شهر اسدآباد، پالیز و آجین شهری و سه باب کتابخانه در روستا‌های چنار علیا، سفلی و قاسم آباد لک لک کتابخانه روستایی هستند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد یادآور شد: میزان زیربنایی کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد ۱۶۱۴ متر بوده که سرانه زیربنایی کتابخوانی شهرستان به ازای هر ۱۰۰نفر یک متر و ۶۰ سانت است.

مرادیان‌تمجید در ادامه پیشرفت فیزیکی کتابخانه استاندارد اسدآباد را نیز ۴۰ درصد برشمرد و خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این پروژه شاخص کتابخوانی شهرستان و استان همدان افزون بر ۱۲میلیارد تومان اختصاص داده شده که تخصیص این اعتبار موجب پیشرفت ۷۰ تا ۸۰ درصدی طرح فوق خواهد بود.

او در پایان گفت: در شهرستان اسدآباد کتاب‌های علمی و ادبی در بین کودکان و نوجوان و کتاب‌های ادبیات، علوم اجتماعی، علوم عملی و دینی در بین بزرگسالان بیشترین امانت کتاب را دارد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.