کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر، ماندگاری هوای سرد در آسمان استان پیش بینی می شود.

مریم سلاجقه  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است ، گفت: از اواسط هفته ورود سامانه جدید بارشی به استان پیش بینی می‌شود.

او افزود: امروز افزایش ابر کاهش محسوس دما، برودت هوای سرد و ماندگاری هوای سرد در استان پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش پراکنده باران در مناطق شمالی استان دور از انتظار نیست.

سلاجقه  گفت: از اواخر وقت روز دوشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود و در اکثر مناطق بارش باران و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود.

او گفت: این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

سلاجقه افزود: به دلیل ماندگاری هوای سرد کشاورزان، باغداران، گلخانه داران و سالن‌های پرورشی بخصوص در جنوب استان برای جلوگیری از خسارت سرمازدگی تمهیدات لازم را انجام دهند.

او اظهار کرد: ارزوییه در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و صبح امروز لاله زار و بردسیر با دمای ۱۰و درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان کرمان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۵ دی ۱۴۰۱
عالی اطلاع رسانی بیشتر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۴ دی ۱۴۰۱
انشا الله که این بارندگی ها برای کرمان نعمت باشد و کمترین آسیبی از نظر سیل برای مردم نداشته باشند ، خدایا شکرت که این نعمت با ران را به بندگانت عطا می‌کنی
آخرین اخبار