با همکاری کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام صورت می‌گیرد؛

اعطای تسهیلات به ۸۰ طرح اشتغالزایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از اعطای تسهیلات اشتغالزایی در پی انعقاد تفاهم نامه‌ ستاد اجرایی فرمان امام با کمیته امداد خبر داد.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون به ۸۰ طرح تسهیلات اشتغالزایی در زمینه دام و نهاده‌های دامی پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی به غیر مددجویان نیز با شرایط خاص پرداخت می‌شود افزود: افراد برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به واحد اشتغال کمیته امداد شهرستان محل زندگی خود مراجعه و درخواستشان را ثبت کنند.

عرب با بیان اینکه امسال تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود اظهار کرد: در کنار وام‌های اشتغالزایی، تسهیلات کار گشایی و ودیعه مسکن نیز پرداخت می‌شود.

کمیته امداد موظف به پرداخت ۱۰ سال بیمه

یکی از بانوان مددجوی کمیته امداد بشرویه از قطع بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی خود گلایه کرد.

او گفت:من ۴۵ سال سن دارم و تاکنون بیمه بازنشتگی تأمین اجتماعی من از سوی کمیته امداد پرداخت می‌شد.


بیشتر بخوانید


این بانو افزود: هم اکنون بعد از ۱۰ سال پرداخت بیمه از سوی کمیته امداد بیمه من قطع شده است و باید خود من آن را پرداخت کنم که توانایی پرداخت آن را هم ندارم.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با بیان اینکه کمیته امداد مکلف به پرداخت ۱۰ سال بیمه بازنشستگی برای مددجویان است افزود: بعد از آن اگر فرد به سن بازنشستگی نرسد خود فرد باید هزینه بیمه را پرداخت کند.

او در پایان گفت: بازهم پیگیر این موضوع خواهم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.