رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از بسته شدن جاده همدان- گنجنامه به علت بارش برف خبر داد.

سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به بارش برف، برودت هوا و یخ بستن سطح معابر، برای پیشگیری از خروج خودرو‌ها از جاده و بروز سوانح، جاده همدان به سمت گنجنامه مسدود شد.

سرهنگ فرخ جمالی گفت: بارش برف میزان سوانح رانندگی را در ۲ ساعت گذشته به شدت افزایش داد و پنج فقره سانحه زنجیره‌ای در معابر درون شهری این شهرستان از جمله بلوار طالقانی و بدیع الزمان رخ داد.

اواضافه کرد: به علت برودت هوا، نمک پاشی تاثیری در ذوب شدن یخ سطح جاده نداشته و همچنان معابر لغزنده و حادثه ساز هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: میزان سوانح در معابر شیب دار به خصوص پل‌ها و زیرگذر‌ها رو به افزایش است و رانندگان حین تردد از این نقاط باید بیشتر دقت و احتیاط کنند.

سرهنگ جمالی اضافه کرد: احتمال تداوم یخ بندان معابر درون شهری به علت برودت هوا زیاد است بنابراین پرهیز از تردد غیرضرور و تردد با سرعت مطئمنه توصیه می‌شود.

اجازه تردد خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ داده نمی‌شود

جانشین رییس پلیس راه استان همدان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به بارش برف، هر چند نیازی به استفاده از زنجیر چرخ هم اینک احساس نمی‌شود، اما پلیس از ادامه مسیر خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند.

سرهنگ ارسلان سرمدی افزود: تیم‌های پلیس راه اقدام به رصد وضعیت خودرو‌ها از نظر همراه داشتن زنجیر چرخ می‌کنند.

او ادامه داد: طبق اخرین گزارش بارش برف در برخی از مسیر‌ها ادامه دارد و برخی جاده‌ها قطع شده است با این وجود تردد بدون هیچگونه مشکلی در جاده‌های برون شهری این استان جریان دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.