جریان گاز خانگی در سراسر استان قزوین بدون افت فشار است

 مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: جریان گاز بخش خانگی در سراسر استان برقرار است و تاکنون کاهش فشاری نیز در این زمینه نداشته ایم.

علی حجتی پور  مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: جریان گاز بخش خانگی در سراسر استان برقرار است اما این در حالی است که شهروندان استان بایستی مصرف بهینه از گاز را جدی بگیرند و این نعمت خدادادی را بیهوده مصرف نکنند.

به گفته وی، در حال حاضر محدودیت مصرف گاز برای بخش صنعت، به جز واحد‌های تولید دارویی و غذایی در سطح استان اعمال می‌شود و با هماهنگی‌های صورت گرفته این شرکت با پخش فرآورده‌های نفتی استان، اعمال محدودیت‌ها برای جایگاه‌های عرضه گاز خودرو (سی ان جی) نیز به عمل آمده است.

حجتی پور تصریح کرد: با توجه به تعطیلی ادارات و مدارس، میزان مصرف گاز استان در شبانه روز گذشته بالغ بر ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب بود که این میزان مصرف در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته، هفت درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اضافه کرد: هر چند در حال حاضر قطعی گاز در شهر‌ها و روستا‌های این استان را نداریم، اما از شهروندان درخواست داریم تا با کاهش حداقل یک درجه از دمای محل کار و زندگی خود در تداوم پایداری گاز استان و کشور این شرکت را یاری کنند.

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار