۹۵ حادثه دیده عشایر شهرستان نیمروز امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۹۵ حادثه دیده عشایر شهرستان نیمروز امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: براثر برودت هوا و سرمای شدید ۹۵ نفر در قالب ۱۹ خانوار از عشایر دامدار تالاب بین‌المللی هامون در محدوده شهرستان نیمروز که دچار مشکل شده بودند توسط نیرو‌های هلال احمر امدادرسانی شدند.

علیرضا میربهاء الدین  افزود: با توجه به برودت هوا، بین آسیب دیدگان عشایر شمال سیستان و بلوچستان بسته‌های غذایی، چادر امدادی و پتو توسط نیرو‌های هلال احمر توزیع شد.

وی ادامه داد: نیرو‌های هلال احمر سیستان و بلوچستان در چند روز اخیر همچنین به سیلزدگان، حادثه دیدگان آتش سوزی کپر‌ها در کنارک و عشایر شهرستان هامون خدمات رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۲۷ پایگاه ثابت و ۶ پایگاه موقت در استان با ۲۱۰ نفر امدادگر برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران فعال است.

وی اظهارداشت: نیرو‌های امدادی هلال احمر در راستای رسیدگی به حوادث احتمالی به صورت شبانه روزی در پایگاه‌های امداد و نجات بصورت آماده باش کامل هستند.

میربهاء الدین از فعالیت یک فروند بالگرد در اجرای این طرح خبر داد و اظهارداشت: ۶۷ دستگاه خودرو شامل خودروی نجات، آمبولانس، وانت کمکدار نیز جهت اجرای طرح زمستانه در حوادث آماده به کارگیری است.

وی بیان کرد: هموطنان در صورت بروز حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

برچسب ها: امداد رسانی ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار