رئیس شورای فرهنگی منطقه دو صنعت نفت گفت: حوزه فرهنگ یکی از گلوگاه‌های مهمی است که در آن نیازمند تلاش و مجاهدت بیشتری هستیم.

علی اکبر میدان شاهی گفت: شورای فرهنگی منطقه ۲ صنعت نفت با محوریت استان‌های فارس، اصفهان و یزد شکل گرفته که همه آن‌ها دارای سبقه تاریخی و پیشینه فرهنگی ارزشمندی در ایران اسلامی هستند.

او برگزاری همایش یکپارچه تجلیل از زنان صنعت نفت را اولین تجربه شورای فرهنگی منطقه دو دانست و گفت: ۴۸ برنامه برای دهه مبارک فجر در حوزه فرهنگی برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اصل جهاد تبیین و تولید محتوای موثر، توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و شایسته سالاری، گفت: حوزه فرهنگ یکی از گلوگاه‌های مهمی است که در آن نیازمند تلاش و کوشش بیشتری هستیم و در این راستا باید با تعریف برنامه‌های منسجم و مفید، تهاجمات فرهنگی را خنثی کنیم.

میدان‌شاهی با اشاره به توانایی و اراده بالای بانوان برای انجام مسئولیت‌های محوله، گفت: بانوان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند و چنانچه فضای مناسب برای فعالیت‌های آنان مهیا شود، استعداد‌ها و توانمندی‌های حرفه‌ای خود را به در جهت خدمترسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارایه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار