رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور نشانه حمایت مردم یزد از انقلاب و نظام اسلامی است.

سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد از مردم برای حضور در استقبال از رئیس جمهور تقدیر کرد و گفت: بار دیگر مردم با حضور پرشور خود در استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت، برای انقلاب و نظام، حماسه آفریدند.

او افزود: مردم در سفر ریاست جمهوری، انتظارات و درخواست‌هایی دارند که به وسیله نامه و تماس به گوش مسئولین رساندند، انتظار می‌رود این خواسته‌ها بررسی و از سوی مسئولین استانی و کشوری در اسرع وقت پاسخ داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص بودجه شهرداری سال ۱۴۰۲ مطرح کرد: در چند روز آینده بودجه ۱۴۰۲ شهرداری، در شورا مطرح می‌شود و بعد از بررسی در کمیسیون ها، در صحن شورا تصویب و اجرایی می‌شود.

سیفی درباره درآمد‌های شهرداری نیز گفت: زمان اعلام وضع عوارض و بهای خدمات به دلیل بخشنامه جدید از سال قبل طولانی‌تر شده است و ضرورت دارد در شورای عالی استان‌ها تأیید شود و بعد از آن ابلاغ شود، به همین دلیل زمان اعلام درآمد‌های شهرداری زمان بیشتری را طی کرده است.

او در خصوص تعرفه عوارض و بهای خدمات سال آینده گفت: در قانون درآمد پایدار اشاره شده است ملاک افزایش، ارزش معاملاتی و نرخی است که از سوی دارایی اعلام شده است.

سیفی با اشاره به اینکه سعی می‌شود تعرفه خدمات در سال آینده به صورت منصفانه اعمال شود افزود: در سال گذشته دو عامل نرخ دارایی و نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دو نرخی است که می‌توان بر اساس آن افزایش عوارض و بهای خدمات داشت.

او ادامه داد: انتظار می‌رود افزایش تعرفه در کمیسیون‌ها بررسی و بین این دو ملاک که هر دو نیز قانونی است نرخ میانگینی برای افزایش عوارض در نظر گرفته شود تا منصفانه و مورد رضایت مردم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.