تغییر ساعت کاری ادارات در مازندران تا پایان هفته

ساعت فعالیت ادارات، بانک ها، موسسات و مراکز دولتی از فردا تا پنج شنبه تغییر کرد.

امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: ساعت کاری ادارات، بانک ها، موسسات و مراکز دولتی از فردا دوشنبه ۲۶ دی تا پنج شنبه ۲۹ دی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ خواهد بود

او افزود: کلیه مدارس و دانشگاه‌ها در تمامی سطوح اداری و آموزشی در تاریخ یادشده، طبق روال سابق در ساعات مقرر قبلی به صورت حضوری دائر و فعال خواهد بود.

او افزود: با تعطیلی ادارات و صرفه جویی که مردم در مصرف گاز داشتند حوزه خانگی از حالت شکنندگی در وضعیت ایمن قرار داده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان اینکه بارش برف در اکثر استان‌ها تا پایان هفته ادامه خواهد داشت که نگران کننده است، افزود: اگر صرفه جویی در مصرف گاز به شکل جدی ادامه نداشته باشد، کسب و کار‌های بیشتری تعطیل می‌شوند.

امید محبی گفت: با هدف صیانت از مشترکان خانگی برخورد با مشترکان پرمصرف و بد مصرف در دستور کار قرار گرفته است و گاز ۱۰ هزار ویلای خالی از سکنه که گاز در آن مصرف می‌شد قطع شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان اینکه گاز پلاژ‌های تفریحی و مراکز تفریحی قطع شده است از مسافران خواست فعلا به مازندران سفر نکنند، چونکه این مراکز به دلیل قطع گاز توانایی پذیرایی از مسافران را ندارند.

او افزود: ادارات حدود ۲ درصد از گاز استان را مصرف می‌کنند و تصمیم بر تعطیلی ادارات برای صیانت از مشترکان خانگی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ss
۰۸:۴۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
ادارات اگه با تاخیر برن مشکلی نیست ملت که کار اداری ندارند اما بچه ها ی مهد و پیش دبستانی باید بیان چون از تحصیل و آموزش دور میشن واقعا باید احسنت گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۶ دی ۱۴۰۱
ملت ایران شما کم مصرف کنید تا ایران بتونه گازو بفروشه پول دار بشه ماها مردیم خدا رحمت کنه فقط ایران به پولش برسه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۱۴ ۲۶ دی ۱۴۰۱
کشوری که دومین ذخایر گاز جهان را دارد نباید بدون گاز بماند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۶:۴۲ ۲۶ دی ۱۴۰۱
سلام تنها استانی که در یه روز چندین مرحله پیام میده و پیام هاش پیام قبلی رو نقض میکنه و ملت رو مستاصل کرده استانداری مازندران هست اقا یا یکدفعه بگو تعطیله یا بازه تا اخر هفته ملت تا پاسی از شب باید بیدار بمونند تا اقایون تصمیم بگیرند یه مقدار از استانهای همجوار یاد بگیرید مثل گیلان که ساعت ۱۸ اعلام کردند تا اخر هفته رو . ملت و خانواده ها رو سردر گم کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
دقیقا یه اداره اختیار خودشو نداره که بقیه براش تصمیم میگیرن