قطعی گاز مشترکان سبزواری برطرف شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با تلاش جهادی کارکنان شرکت گاز و نیروهای بسیج، گاز تمامی مشترکان این شهرستان، که به علت افت فشار گاز قطع شده بود، وصل شد.

محمدعلی یاوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار  اظهار داشت: از ساعات نخستین صبح امروز هشت اکیپ در قالب گروه های هفت نفره به همراه ۷۰ نفر از نیروهای بسیج برای اتصال گاز مشترکان به منازل آنها مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکل افت فشار گاز منطقه ناشی از قطع خط انتقال گازی بود که از طریق استان سمنان به خراسان رضوی آمده است، افزود: بر اثر افت شدید فشار، گاز بیش از ۱۵ هزار مشترک شهر سبزوار از جمله منطقه "توحیدشهر" از دیروز قطع شده بود که این مشکل برطرف و فشاز گاز در شهرستان به پایداری رسیده و شرایط عادی است.

یاوری افزود: به دنبال قطع گاز برخی مشترکان شهر سبزوار، شب گذشته اماکنی شامل برخی مساجد، حسینیه ها و سالن های ورزشی برای اسکان اضطراری شهروندان پیش بینی شده بود.

در چند روز اخیر در اقدامی پیشگیرانه و با هدف جلوگیری از افت فشار گاز شبکه خانگی، علاوه بر توقف کار جایگاه های عرضه گاز سی ان جی، فعالیت اصناف سبزوار نیز تعطیل شده بود.

ناحیه گاز سبزوار شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجموع ۱۹۸ هزار مشترک گاز خانگی دارد که از این تعداد ۱۰۷ مشترک مربوط به شهرستان سبزوار است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب ها: مصرف سوخت ، قطعی گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.