مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به بیش از ۱۲۱ هزار تماس در سامانه امداد گاز خبر داد.

جهانبخش سلیمیان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۲۱ هزار تماس با سامانه امداد گاز ۱۹۴ برای انجام خدمات مختلف از جمله راهنمایی به امور مشترکان، انفجار، آتش سوزی، نصب کنتور، برخورد با شبکه گاز، نشت گاز از رگولاتور، صدای ناهنجار از رگولاتور دریافت شده است.

وی افزود: از آنجایی که رعایت نکردن مسائل ایمنی در حوزه گاز صدمات مالی و جانی جبران ناپذیری بر جای می‌گذارد، این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز بوده که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمت رسانی به آنان می‌باشد.


بیشتر بخوانید


سلیمیان اضافه کرد: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی با تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می‌شود.

وی ادامه داد: برخی مشکلات و سوالات با راهنمایی کاربر‌های مستقر در مرکز به صورت شفاهی پاسخ داده می‌شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیرو‌های امدادی در محل حادثه است تا بتوانیم بهترین خدمات و با کیفیت بالا، ایمن و پایدار در حداقل زمان ممکن به آحاد مختلف جامعه عرضه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.