مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اشاره به اعمال محدودیت مصرف گاز بر صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، گفت:با این وجود، گاز صنایع غذایی و دارویی استان برقرار است.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: بعضی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین نیز که امکان جایگزینی سوخت دارند شناسایی شده و با تمهیدات لازم، سوخت مورد نظر آن‌ها تامین شده است.

وی اظهار داشت: محدودیت اعمال شده برای مصرف گاز در صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین به دنبال مصوبات ملی و در راستای مدیریت تامین انرژی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه فعالان بخش تولید همواره پشتیبان مردم و کشور بوده و گردانندگان چرخ‌های اقتصاد کشور هستند، گفت: امیدواریم با تمهیدات لازم و عادی شدن شرایط هرچه زودتر شاهد رفع محدودیت مصرف گاز برای صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باشیم.

این مسوول گفت: اعمال محدودیت برای مصرف انرژی در صنایع به روند تولید آسیب وارد می‌کند بنابراین امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و افزایش ظرفیت در تولید گاز و برق و بهینه سازی در سال‌های آتی شاهد برقراری محدودیت مصرف برای بخش تولید نباشیم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

نزدیک به هزار واحد تولیدی بهره بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین مشغول به فعالیت هستند.

برچسب ها: شهرک صنعتی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.