مدیر حوزه‌های علمیه گفت: طلاب باید حداقل به سفر راهیان نور بروند تا با مبانی انقلاب و دفاع مقدس در نظام اسلامی آشنا شوند و همچنین تقویت گروه‌های علمی و حمایت از آنان مورد تأکید حوزه است.

آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم قم، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و امام خمینی (ره) گفت: باید در عرصه مدیریت در مواجه با مشکلات به گونه‌ای تلاش کرد که گره از مشکلات و کار‌ها باز کرد و در رسیدن به اهداف متعالی حرکت نمود.

 مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه تصریح کرد: کار در عرصه تبلیغ مبانی دین دارای جایگاه ویژه‌ای است و طبعاً با توجه به اقتضائات کار در این حوزه سخت‌تر و حساس‌تر است و در این راستا برای هرچه بهتر شدن خدمات در مدارس علمیه لازم است تعامل قوی‌تری با مدارس همسو داشته باشید.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: برای اینکه حوزه‌های جامع‌تر و کامل‌تری داشته باشیم، نیاز به تعامل و تبادل تجارب با مدارس همسو است و با توجه به حساسیت‌های موجود اقتضا می‌کند سرمایه گذاری ویژه‌ای در این عرصه صورت بپذیرد.

 آیت الله اعرافی یادآورشد: حوزه‌های علمیه در عرصه تعلیم و تربیت طلبه، باید در جنبه‌های علمی، اجتماعی و معرفتی نگاه‌های جامعی داشته باشند. طلبه باید در دوره سطح یک، یکی از طرح‌های ولایت، اندیشه اسلامی و شهید مطهری را بگذراند تا زیر بنای فکری و معرفتی وی نظم و انسجام خوبی داشته باشد.

 مدیر حوزه‌های علمیه تأکید کرد: طلاب تحت پوشش مدارس باید حداقل به سفر راهیان نور بروند تا با مبانی انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس در نظام اسلامی آشنا شوند و همچنین تقویت گروه‌های علمی و حمایت از آنان مورد تأکید حوزه علمیه می‌باشد که باید به آن توجه داشت.

برچسب ها: حوزه علمیه قم ، طلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار