رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: با توجه به بارش روز گذشته و برودت هوا هم اکنون در بیشتر جاده های استان مه گرفتگی وجود دارد.

سعید کریمی افزود: تاکنون تردد در محور‌های مواصلاتی همدان عادی و روان گزارش می‌شود، اما رانندگان باید رعایت مسائل ایمنی را داشته باشند.

او با بیان اینکه اینکه بارندگی در هیچ محوری گزارش نمی‌شود، گفت: با توجه به بارش روز گذشته و برودت هوا هم اکنون در بیشتر محور‌ها مه گرفتگی وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: با توجه به شرایط جدی نامساعد رانندگان برای تردد حتما تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

او گفت: تاکنون تنها محور مسدودی همدان- گنجنامه - تویسرکان است است که به علت صعب‌العبور بودن تا اطلاع ثانوی مسدود است و محور‌های جایگزین همدان - جوکار - تویسرکان و همدان - اسدآباد - تویسرکان است.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ضمن درخواست از رانندگان برای پرهیز از سفر‌های غیرضروری تأکید کرد: هموطنان قبل از تردد در جاده‌ها، آخرین اطلاعات راه‌ها و وضعیت جاده‌های استان را از سامانه گویای ۱۴۱ دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.