وحیدی در دستوری از معاون عمرانی وزارت کشور خواست مسائل مطرح شده درباره فیش حقوقی یکی از اعضای دفتر عضو شورای شهر تهران را بررسی کند.

احمد وحیدی وزیر کشور از مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور خواست مسائل مطرح شده درباره فیش حقوقی یکی از اعضای دفتر عضو شورای شهر تهران را به دقت و براساس مرّ قانون بررسی و نتیجه را در اسرع وقت گزارش کند.

در روز‌های اخیر انتشار فیش حقوقی دختر یکی از اعضای شورای شهر تهران که به عنوان رئیس دفتر مادرش فعالیت می‌کند، حاشیه ساز شده است.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد پس از انتشار فیش حقوقی دختر یکی از اعضای شورای شهر، وی از سمت ریاست دفتر مادر خود استعفا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۶ دی ۱۴۰۱
پسر عموی خانم من که تو وزارت خارجه تایپیسته و زنشم تلفنچیه ماهی ده هزار دلار حقوق میگیرن و ده تا خونه و زمین و ویلا و چند کیلو طلا دارن و الانم تو سفارت ایران تو یه کشور همسایه کار میکنن و تو سفارتم خونه بهشون دادن و یقرون پول کرایه خونه نمیدن و بچه هاشم همونجا میرن مدرسه
خدا شانس بده
Germany
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۶ دی ۱۴۰۱
بر اساس قانون تعارض منافع که توسط خود اعضای شورای شهر تصویب شده حق اینکه از اقوام خود گزینش نمایند را ندارد
ولی متاسفانه به جای معذرت خواهی سایر اعضا توجیه می‌کنند و بیان می دارند قانونی هست
واقعا باید تاسف خورد عملکرد این افراد باعث سر خوردگی مردم به نظام می شود
منی که 14 سال خدمت کارشناسی در کار دولتی مشغول به کار هستم و سخت‌ترین شرایط کاری رو در شب و روز داریم و روز های تعطیل مردم سر کار هستیم 10تومان میگیرم ولی دختر دهه 80 با دیپلم 33 م
آخرین اخبار