درخواست کمک اسیر صهیونیست از مقامات این رژیم

گردان‌های عزالدین القسام، ویدئویی از اسیر صهیونیست منتشر کرد که در آن از مقامات این رژیم می‌خواهد تا برای آزادی او کاری کنند.

گردان‌های القسام با انتشار فایل ویدئویی یک اسیر صهیونیست با تأکید بر شکست آویو کوخاوی، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و مؤسسه تحت ریاست او اعلام کرد کوخاوی با ادعای کسب دستاورد‌های غیرواقعی و توهمی به اسرائیلی‌ها دروغ می‌گفت.

گردان‌های االقسام همچنین به هرتزی هالیوی، جانشین کوخاوی هشدار داد باید خود را برای تحمل پیامد‌ها و عواقب این شکست‌ها آماده کند.

«اور‌ها منگستو» اسیر صهیونیست در این فایل ویدئویی می‌گوید: من اور‌ها منگستو هستم. من و رفقایم پس از تحمل سال‌های طولانی درد و رنج، تا کی باید اینجا بمانیم. واکنش دولت و ملت اسرائیل به سرنوشت ما چیست؟

در بخش دیگری از این فایل ویدئویی به نقل از آویو کوخاوی آمده است: واقعا متأسفم که نتوانستم در دوران ریاست خودم در ستاد ارتش اسرائیل، درباره پرونده اسرا دستاوردی کسب کنم.

گردان‌های القسام در بخش پایانی این فایل ویدئویی خطاب به جانشین کوخاوی تأکید کرد: رئیس سابق ستاد ارتش اشغالگر، تحولات تأسف بار و دروغین بسیاری برای تو به ارث گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار