محمد کریمی در پنجمین فصل حضورش در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی علاوه بر اینکه قدیمی‌ترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود، در میان بهترین نفرات هم قرار دارد.

پس از پایان لیگ هفدهم محمد کریمی یکی از بازیکنان پرشمار تیم خونه به خونه بابل بود که پس از درخشش با این تیم لیگ یکی که حالا دیگری فقط نامی از آن باقی مانده، راهی تیم‌های لیگ برتری شد. البته در میان آن همه بازیکنان سرشناس محمد کریمی شاید بهترین انتخاب را داشت و با نظر امیر قلعه‌نویی جذب سپاهان شد.

کریمی در لیگ هجدهم پدیده مسابقات لقب گرفت، ولی در لیگ نوزدهم نه اوضاع برای او، نه سپاهان و نه امیر قلعه‌نویی از نیمه دوم فصل خوب پیش نرفت و با همه گیری کرونا بحرانی وارد این تیم شد که درنهایت به کسب رتبه پنجمی و از دست رفتن سهمیه آسیایی ختم شد.

با انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید سپاهان بار دیگر محمد کریمی توانست خودش را پیدا کند و طی دو فصل حضور این مربی جوان ۲۷ مرتبه (۲۴ حضور ثابت و ۳ حضور تعویضی) در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی داشته است.

پس از جدایی نویدکیا و حضور مورایس بار دیگر محمد کریمی توانست قابلیت‌های خودش را به رخ بکشد و او تا پایان نیم فصل یکی از نفرات ثابت تیم در خط میانی بوده که به همراه مسعود ریگی بیشترین حضور در این منطقه را تجربه کرده‌اند.

کریمی در برهه‌هایی با نمایش‌های خود در سپاهان توسط اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت شد و در همین حین با ادامه حضور در اصفهان حالا قدیمی‌ترین بازیکن سپاهان (حضور متوالی) به شمار می‌رود که بازوبند کاپیتانی نیز در غیاب جلال علی‌محمدی در میان ستاره‌های سرشناس تیم به او سپرده می‌شود.

کریمی به تازگی در مجموع لیگ و جام حذفی از ۱۲۰ بازی برای سپاهان گذر کرد تا روابط عمومی باشگاه با انتشار پوستری به این اتفاق واکنش نشان بدهد.

البته ستاره ۲۶ ساله و بی حاشیه تیم فوتبال سپاهان تاکنون ۱۰۲ بازی با پیراهن سپاهان در مسابقات لیگ برتر طی چهار و نیم فصل گذشته انجام داده و جمع نفراتی اضافه شده که ۱۰۰ مرتبه با پیراهن سپاهان در لیگ برتر به میدان رفته است.

محمد کریمی

 

برچسب ها: جام حذفی ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار