کشف میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در ارومیه، خبر داد.

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در ارومیه، خبر داد و در این زمینه اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید کلانتری حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ارومیه - تبریز"به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار رحیم جهانبخش گفت: با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از کامیون توقیف شده، ۱۱ هزار و ۴۸۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین ۲۰۰ جفت کفش خارجی به صورت قاچاق به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد ریال کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر شد ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان  تصریح کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، ارز، اسلحه و مواد مخدر موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از. عملکرد پلیس می‌باشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.