مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در پی آغاز فعالیت سامانه جدید بارشی، به گروه‌های امداد زمستانی در استان اصفهان اعلام آماده باش داد.

منصور شیشه فروش گفت: گروه‌های امداد زمستانی درمناطق شهری و روستایی ومحور‌های جاده‌ای استان همزمان با پیش بینی بارش برف و باران از اواسط امروز تا اوایل روزچهارشنبه باید با تجهیزات کامل آماده انجام عملیات راهداری زمستانی در راه‌ها بمنظور پیشگیری از بروز اختلال در تردد ایمن و روان درمحور‌های ارتباطی استان باشند.

او اظهار داشت: با توجه به جنوبی بودن سامانه جوی، لازم است که گروه‌های امدادی شهرداری‌ها، راهداری، پلیس راه، راهور، هلال احمر، اورژانس، برق. گاز، آب و فاضلاب نسبت به ارائه خدمات امدادرسانی، برف روبی، بازگشایی محور‌ها و معابر. امدادرسانی دراستان آماده باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: فعالیت این سامانه موجب بارش برف و مه آلودگی در شهرستان‌های سمیرم، شهرضا، دهاقان، مبارکه، جرقویه، ورزنه، هرند، نایین و لنجان و تا حدودی مناطق مرکزی از جمله کلان‌شهر اصفهان خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: با استقرار توده هوای سرد و سنگین و مرطوب و ایجاد مه شدید میدان دید کاهش می‌یابد.

شیشه فروش همچنین بر کسب اطلاع از تلفن۱۴۱ مدیریت راه‌ها قبل از انجام سفرها، رعایت اصول ایمنی در استفاده از لوازم گرمایشی و حفاظت مخازن و شبکه‌های آب واحد‌های دام و طیور و گلخانه‌ها در برابر کاهش دما تاکید کرد.

او یادآور شد:  آلودگی هوا در اصفهان  تا اواسط امروز سه شنبه در سطح استان بخصوص مناطق مرکزی ادامه دارد و با شروع بارش‌ها کاهش می‌یابد.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.