حضور وزیر دفاع روسیه در مقر نیرو‌های روس در اوکراین

وزیر دفاع روسیه با حضور در مقر فرماندهی نیرو‌های روس در اوکراین، قهرمانی‌ها و شجاعت آن‌ها را ستود و به شماری از نیرو‌ها نشان افتخار داد.

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه از نیرو‌های وستوک در منطقه عملیات ویژه روسیه در اوکراین بازدید کرد. شویگو در مرکز فرماندهی این نیروها، به گزارش‌های فرماندهان درباره وضع موجود، فعالیت‌های ارتش روسیه و روند اجرای ماموریت‌های جنگی در محور‌های اصلی گوش داد.

براساس گزارش روسیا الیوم، شویگو بر موضوع حمایت‌های فراگیر از نیروها، شروط استقرار آن‌ها در میدان و همچنین فعالیت یگان‌های پزشکی و نیرو‌های حمایتی پشت جبهه تاکید کرد، قهرمانی و شجاعت نیرو‌ها را در اجرای عملیات ستود و نشان‌های افتخار حکومتی به آن‌ها اعطا کرد.

وزیر دفاع روسیه در این مراسم گفت: «می خواهم به سبب اعطای این نشان‌ها به شما تبریک بگویم. من اطمینان دارم که این آخرین بار نخواهد بود که چنین نشان‌هایی به شما اعطا خواهد شد. شما با عزت و کرامت به کشور خدمت می‌کنید، از وطنمان دفاع می‌کنید و از کسانی که به کمک نیاز دارند، پشتیبانی می‌کنید و هر کاری برای نزدیک شدن روز پیروزی انجام می‌دهید. اطمینان دارم که ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این امر محقق شود.»

وزیر دفاع روسیه پیش از این تاکید کرد پیروزی روسیه در عملیات نظامی ویژه حتمی است.  شویگو همچنین تایید کرده بود کاهش سرعت تهاجمی در طول عملیات نظامی این کشور در اوکراین یک تصمیم آگاهانه است که به دلیل تمایل برای به حداقل رساندن تلفات غیرنظامیان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار