بسیج همگانی برای برفروبی معابر اصلی و فرعی همدان

استاندار همدان گفت: بسیج همگانی با استفاده از همه امکانات و ظرفیت استان و شهرستان‌ها برای تمیز کردن و پاکسازی معابر و خیابان‌های فرعی و اصلی شکل گرفته است.

علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در جلسه اضطراری مدیریت بحران افزود: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان طی ۷۲ ساعت گذشته مشغول پاکسازی معابر و جاده‌های ارتباطی استان همدان هستند.

او تصریح کرد: طی برنامه ریزی‌هایی که از قبل انجام شده بود، از لحظات نخستین بارش برف، مجموعه پلیس‌راه در کنار راهور و راهداری تلاش‌های چشمگیری داشتند تا مشکلی در جاده‌ها و راه‌های ارتباطی درون‌شهری و برون‌شهری ایجاد نشود.

استاندارهمدان افزود: در ایام بارش برف، مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تا پاسی از شب همه توان خود را برای بازکردن معابر روستایی به کار گرفتند و طبق گزارش‌های این مجموعه، مشکلی در راه‌های روستایی وجود ندارد.

قاسمی فرزاد گفت: با توجه به شدت بارش و حجم سنگین برف، مجموعه شهرداری همدان با به‌کارگیری همه امکانات خود، خیابان‌های اصلی را برف‌روبی و بازگشایی کرد.

او تاکید کرد: هنوز خیابان‌های فرعی، معابر و کوچه‌ها نیاز به پاکسازی دارد، چون تردد به سختی انجام می‌شود، بنابراین باید از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری مریانج و جورقان و بخش خصوصی برای بازگشایی کوچه‌های فرعی و پاکسازی خیابان‌های شهر همدان استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
واقعا ضعیف عمل کردن ، بعد ۳ روز حتی کنار خیابان های اصلی هم برف هست چه برسه به کوچه ها