اجرای سه طرح شاخص ایمن سازی راه‌ها در استان بوشهر

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با هدف کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی کاربران جاده ای، سه طرح شاخص توسط این اداره کل با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

حمیدرضا حیدری سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با هدف رفع نقاط پرحادثه، ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین تعریض محور‌های ارتباطی، طرح تعریض محور دیر- بردخون که از مصوبات سفر نخست ریاست محترم جمهوری است در دو قطعه ۵ و ۱۰ کیلومتری و یک میدان در محورساحلی بوشهر به درحال اجراست.

وی ادامه داد: اعتبار این طرح ۶۲۰ میلیارد ریال و دارای ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی است که باتامین اعتبار، تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

حیدری طرح دیگر ایمن سازی محور‌های جنوب استان را حذف پیچ‌های خطرناک جاشک دانست و اظهار داشت: این طرح نیز از مصوبات نخستین سفر ریاست محترم جمهوری با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال دردست اجراست که با توجه به شروع به کار عملیات اجرایی و پیشرفت مناسب، انتظار می‌رود در دو سال تمام واین محور ایمن شود.
 
وی همچنین از اجرای باند دوم محور دیلم- بهبهان به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح پیشرفت مطلوبی دارد و با بهره برداری آن در پایان سال، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی راه وکاهش سوانح جاده‌ای خواهد داشت.
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.