جلال عرب خردمند نماینده سازمان اداری و استخدامی در استان یزد در خصوص فعالیت این میز ارتباطات مردمی و نحوه پیگیری درخواستها، گفت: با مراجعه بیش از ۳۳۰ نفر، میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی از روز چهارشنبه ۲۱ دیماه کار خود را آغاز کرد و تا ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۳ دی ماه پاسخگوی مردم استان بود.
او افزود: درخواستهایی که از سوی مراجعهکنندگان ارایه میشود توسط نمایندگان تامالاختیار معاون رییسجمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بررسی و راهنماییهای لازم صورت میگیرد، سپس درخواستها در سامانه سامد ثبت و پیامک پیگیری برای شخص صادر میشود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان یزد، اظهارداشت: با توجه به اینکه درخواستهای ارایه شده به کارشناسان مربوطه ارجاع داده خواهد شد، مراجعهکنندگان پس از گذشت ۳۰ روز باید پاسخ خود را از طریق کارشناسان مربوطه به وسیله سامانه سامد دریافت کنند.
عرب خردمند درباره موضوع درخواستها، گفت: از ارگانها و دستگاههای اجرایی مختلف درخواستهایی با موضوعات تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، بازگشت به کار، انتقال محل خدمت، حقوق و مزایا، مشکلات احکام کارگزینی، پیگیری بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور، تبدیل وضعیت ایثارگران و ... ارایه شده است.