محمودی گفت: جاده‌های اصلی و شریانی جنوب کرمان باز و تردد در کلیه محور‌ها به صورت روان جریان دارد؛ اما ۲ محور فرعی مسدود است. 

مجتبی محمودی گفت: با تلاش راهداران مجموعه راهداری در ۲۴ ساعت گذشته، علی رغم بارش باران و برف در حوزه راه‌های جنوب کرمان، هیچ گونه راه مسدودی وجود ندارد؛  اما در محور منوجان به هشتبندی استان هرمزگان در محدوده تجدانو و محور رودبار ـ کهنوج در محل آبنمای مظفرآباد به علت طغیان رودخانه فصلی مسدود است . 

او از فعال بودن ۸ تیم راهداری در قالب ۸۰ نفر نیروی راهدار در مجموعه راه‌های جنوب کرمان خبر داد و افزود: تا پایان دیشب با توجه به بارش برف در گردنه‌های برفگیر، کار عملیات برف روبی در سطح جاده‌های برفگیر با دستگاه‌های راهداری انجام شد و هیچ جاده مسدودی نداریم.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان داشت: در برخی از جاده‌های روستایی جنوب کرمان به علت بارش باران، برخی نقاط دچار آببردگی شده اند که پس از اولویت راه‌های اصلی و شریانی به همت عوامل راهداری و دستگاه‌های راهداری، این تخریب‌ها هم بر طرف خواهد شد.

طغیان رودخانه فصلی

او تصریح کرد: هم اکنون در برخی از جاده‌های جنوب کرمان با توجه به گزارش گشت‌های راهداری و دوربین‌های نظارت تصویری، شاهد پدیده مه و کاهش دید افقی هستیم.

محمودی با بیان اینکه جاده‌های جنوب کرمان لغزنده است، از رانندگان خواست به علت کاهش دید افقی، جوانب احتیاط را رعایت و از سالم بودن چراغ‌ها برای ورود به این مناطق اطمینان حاصل کنند.

به گفته او سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان هم برای پاسخگویی به مردم و رانندگان از وضعیت جوی فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار