برگزاری رزمایش تعدیل شبکه برق در لرستان

رزمایش تعدیل روشنایی شبکه معابر جاده‌ای، بین شهری، بزرگراه ها، بلوار‌های اصلی و فرعی، پارک ها، میادین و ساختمان‌های اداری و تجاری در لرستان برگزار شد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان اظهار داشت: راهکار‌های مختلفی برای عبور از پیک بار زمستان وجود دارد که یکی از آن‌ها تعدیل روشنایی معابر می‌باشد.

مهران امیری با بیان اینکه در راستای تعدیل روشنایی معابر، چراغ‌های موجود بصورت یک در میان خاموش می‌شوند اظهار داشت: این رزمایش با حضور ۱۵ گروه عملیاتی و ۶۴ نفر نیروی فنی، اجرایی و کارشناس در ۱۳ مدیریت توزیع برق شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

او  با اشاره به کمبود سوخت در تولید برق نیروگاه‌ها و ضرورت حفظ پایداری شبکه‌های برق گفت: با توجه به برودت و سرد شدن هوا جهت تامین سوخت نیروگاه‌های تولید برق، از مردم درخواست می‌شود با مصرف بهینه برق و گاز همکاری کنند تا همه مناطق کشور از این انرژی‌های بهره‌مند باشند.

امیری ادامه داد: در این رزمایش ۹۲۳ مورد ساعت نجومی به منظور کاهش یک ساعت زمان روشنایی معابر، تنظیم و ۴۶۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر بلوار و خیابان‌های اصلی و فرعی تعدیل شد که منجر به تعدیل ۹۴۰ مگاوات ساعت انرژی در طول شبانه روز شده است.

۲ هزار و ۷۳۰ مشترک صنعتی، ۱۳ هزار ۲۲۹ مشترک اداری و هشت هزار و ۸۸۹ مشترک کشاورزی برق در لرستان وجود دارد.

 

برچسب ها: برق ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.