مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد گفت: با تعطیلی غیرمجاز واحد‌های نانوایی این شهرستان برخورد می‌شود.

هادی نامور مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد گفت: هیچ یک از واحد‌های نانوایی سطح شهرستان نمی‌توانند به بهانه نداشتن سوخت جایگزین نسبت به تعطیلی غیرمجاز واحد نانوایی خود اقدام کنند.

او گفت: با مشاهده هرگونه تخلف در رابطه با تعطیلی غیرمجاز نانوایی‌ها به بهانه نداشتن سوخت جایگزین با متصدیان خاطی در چهارچوب قانون نظام صنفی برخورد می‌شود و گزارش تخلفات در اسرع وقت به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد با اشاره به دوگانه بودن سوخت واحد‌های صنفی نانوایان با توجه به ایام سرد سال تصریح کرد: این موضوع در سالیان گذشته به تمامی متصدیان واحد‌های صنفی نانوایی شهر و روستا ابلاغ و وسایل و امکانات مربوطه در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

نانور با تاکید بر اینکه در این ایام سرد سال که امکان کمبود گاز و یا قطعی گاز دور از ذهن نیست، واحد‌های نانوایی باید هر امکانی را از قبل پیش بینی کنند، گفت: واحد‌های صنفی نانوایان در سطح شهرستان نیز این مهم را باید مدنظر داشته باشند و تمهیدات لازم را به منظور هر گونه عدم تعطیلی واحد‌های خود به دلایل فوق پیش بینی و آماده سازی و در نهایت پیشگیری کنند.

او گفت: دو سوخته بودن واحد‌های نانوایی همواره با توجه به ساختار‌های موجود و در اختیار داشتن تجهیزات لازم به تمامی متصدیان برای یادآوری و رفع نواقص احتمالی تذکر داده شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه برای همشهریان اسدآباد وجود ندارد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد افزود: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۱۲۶۵۵۴ و ۱۲۴ و نیز سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۲۷ مرکز استان تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نظر علی
۰۰:۰۵ ۳۰ دی ۱۴۰۱
خداوند خیرتون بده آقای نامور عزیز و همکاران محترم جهت توجه به این موضوع مهم در ایام سرد سال واقعٱ سپاسگذاریم از بازرسی اسدآباد و آقای نامور