با تلاش ماموران پلیس فتای استان البرز، اعضای باند ۴ نفره کلاهبرداری اسکیمری که اقدام به کپی برداری از کارت بانکی ۶۱۹ نفر از شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌شان در حالی که کارت بانکی در اختیار خود آن ها بوده، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او با بیان اینکه در همان بررسی های اولیه انجام کلاهبرداری اسکیمری از مال باختگان محرز شد، افزود: بلافاصله تراکنش های صورت گرفته حساب بانکی مال باختگان در بازه زمانی وقوع کلاهبرداری بررسی و مشخص شد که همگی آن ها در آن بازه اقدام به خرید میوه از فروشندگان میوه دوره گرد در چهارباغ کرده اند.

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: در ادامه تحقیقات ماموران با انجام اقدامات کارشناسی رد پای یکی از کلاهبرداران اسکیمری سابقه دار را در پرونده های مفتوح مشاهده و با تحت نظر قرار دادن تحرکات نامبرده، هویت ۳ نفر دیگر از اعضای ۴ نفره باند کلاهبرداری را شناسایی کردند.

او با اشاره به دستگیری هر ۴ کلاهبردار با دستور مقام قضائی، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اطلاعات ۶۱۹ کارت بانکی هک شده کشف شد.

سرهنگ جلیلیان گفت: ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته توسط این باند حدود ۳ میلیارد ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.