امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنان از ایران هراس دارند و به دنبال دسیسه علیه این کشور هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: دشمنان در ۴۳ سال گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از ایران قوی هراسناک هستند و به دنبال ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند و این دسیسه و دشمنی آن‌ها تازگی ندارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره ایجاد جنگ اقتصادی دشمنان افزود: ایجاد تلاطم در بازار طلا و ارز و ایران‌هراسی با استفاده از جنگ رسانه‌ای از دیگر دسیسه‌های دشمن برای براندازی و ضربه‌زدن به جایگاه کشور است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: امروز کشور‌های بیگانه از جمله آمریکا در مقام افول و ضعف و ایران اسلامی در مقام رشد و پیشرفت قرار گرفته‌اند و دشمنان نظام اسلامی نیز به این مسئله تاکید دارند و به دنبال این هستند که به دستاورد‌های مهم ایران حمله کنند تا ایران قوی ایجاد نشود.

نکونام اضافه کرد: آمریکا و دشمنان نظام اسلام حتی چند روز نیز توان مقابله در برابر نیروی مردمی ایران را ندارند به همین دلیل فقط دسیسه‌های مختلف را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به خطای محاسباتی دشمن گفت: دشمن به جای واقع‌بینی، درگیر جوسازی بیهوده شده است و دشمنان باید بدانند که این جوسازی‌های بیهوده راه به جای نخواهد برد.

نکونام با بیان جایگاه بسیج و سپاه در کشور ادامه داد: شکست داعش و دشمنان در برخی از کشورهای اسلامی، مدیون فداکاری و جانفشانی سپاهیان قهرمان و بسیجیان مقتدر است که تاکنون با قدرت و درایت رسالت خود را انجام داده است.

امام جمعه شهرکرد در حمایت از نهاد انقلابی سپاه پاسداران انثلاب اسلامی و محکوم کردن اقدام پارلمان اروپایی برای درخواست قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی لباس سپاه را بر تن کرد و آیین نماز جمعه را اقامه کرد.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار