حیدر سلیمانی گفت: تنها اشتباه تاثیرگذار وحید کاظمی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن نگرفتن پنالتی به نفع سرخپوشان بود.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت وحید کاظمی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: کاظمی در نیم فصل اول اشتباهی نداشت، اما او بعد از ۱۵ هفته اولین اشتباه تاثیرگذار  خود را در این بازی مرتکب شد. او در نیمه اول بازی خوب قضاوت کرد و  به درستی به پورعلی گنجی و سرلک اخطار داد.

او ادامه داد: کاظمی تا دقیقه ۷۶ خوب قضاوت کرد و تنها اشتباهش در دقیقه ۷۷ رخ داد  که ضربه ایستگاهی پرسپولیس پشت محوطه جریمه به دست مدافع ذوب آهن خورد و او به عمد دستش را باز کرد و در امتداد بدنش نبود و خطای هند رخ داد و باید داور مسابقه پنالتی به نفع سرخپوشان اعلام می‌کرد که این کار را نکرد.

سلیمانی افزود: با توجه به اینکه آستین بازیکن ذوب آهن و توپ بازی هم سفید بودند به همین علت کاظمی دچار خطای دید شد و  محل برخورد توپ به دست را متوجه نشد و او خیال کرد که توپ به پشت بازوی مدافع ذوب برخورد کرده است.

کارشناس داوری بیان کرد: در دقیقه ۸۰ بازی، محمد عمری در محوطه جریمه ذوب آهن سرنگون شد که پرسپولیسی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور به درستی ادامه بازی را اعلام کرد چرا که مدافع ذوب خطایی بر روی مهاجم پرسپولیس مرتکب نشد و عمری پایش را به بازیکن حریف گیر انداخت تا از داور پنالتی بگیرد و ادامه بازی صحیح بود.

او  درباره عملکرد داور مسابقه خاطر نشان کرد: کاظمی  فقط یک اشتباه در این بازی داشت و او به همراه اکرمی بهترین داوران نیم فصل اول بودند و اشتباه تاثیرگذاری نداشتند. این داور به پختگی لازم رسیده و می‌تواند بازی‌های بزرگ را قضاوت کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار