کارشناس مسئول صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه از زیرچتر بیمه رفتن ۱۷۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تاکنون خبر داد.

هوشنگ کریمی کارشناس مسئول صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون درمجموع ۳۲ هزار و ۵۰۰ بیمه نامه برای کشاورزان استان کرمانشاه صادر شده، گفت : تاکنون ۱۷۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه زیرپوشش بیمه رفته است.

کریمی افزود: در تلاشیم تا اراضی بیمه شده استان را در سال زراعی جاری به ۴۱۰ هزار هکتار برسانیم که برای تحقق این امر به همکاری کشاورزان احتیاج داریم.

کارشناس مسئول صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه تاکید کرد: کشاورزان با بیمه کردن اراضی کشاورزی خود اطمینان خاطر پیدا خواهند کرد که در صورت بروز هر نوع خسارتی هزینه‌های آن جبران خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه مهلت بیمه کردن اراضی کشاورزی استان تا ۱۵ بهمن تمدید شده، گفت: انتظار داریم در فرصت باقیمانده شاهد استقبال کشاورزان از بیمه کردن اراضی‌شان باشیم.

کریمی یادآور شد: سال زراعی گذشته در مجموع ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه رفته بود.

وی اشاره‌ای هم به مطالبات بیمه‌‎ای کشاورزان استان کرمانشاه داشت و با بیان اینکه مجموع غرامت در نظر گرفته شده برای کشاورزان استان در سال زراعی گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان مشخص شده، گفت: تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان از غرامت کشاورزان پرداخت شده و در تلاش برای پرداخت مابقی غرامت به کشاورزان استان هستیم.

کریمی با اشاره به پیگیری برای پرداخت غرامت باقیمانده به کشاورزان، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته امیدواریم به زودی مابقی مطالبات کشاورزان پرداخت و کار پرداخت غرامت به کشاورزان استان در سال زراعی گذشته به اتمام برسد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.