مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: امروز از ۱۰۰ موتور سیکلت برقی رونمایی می‌شود که این موتور‌ها جایگزین موتور‌های بنزینی خواهند شد.

محمود لیائی، مدیر عامل شرکت ملی پست در راستای نقش کلیدی خود در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی و حرکت به سوی پست سبز گفت: پست یکی از عوامل توسعه کشور‌ها است. سرانه پستی در ایران ۲۰ است که عدد بسیار کمی است. جلو گیری از اتلاف وقت و جلوگیری از مصرف سوخت زیاد در کشور از کارکردهای پست است.

او افزود: پست سبز یکی از روش‌های مهم برای جلوگیری از آلایندگی است. پست از ۲۰۰ سفر برون و درون شهری جلو گیری می‌کند. این عدد در تهران به ۳۰۰ رسیده است. ۱۵۶۹ کامیون پست و ۵۳۰۰ موتور سیکلت پستی در شرکت پست فعال هستند که ۱۰ هزار نیرو در این شرکت مشغول به کارند.

مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: امروز در مرحله اول رونمایی از موتور سیکلت‌های برقی از ۱۰۰ موتور سیکلت برقی رونمایی می‌شود که این موتور‌ها جایگزین موتور‌های بنزینی خواهند شد که کاهش آلودگی صوتی و هوا و همچنین آسایش موتور سواران و مردم را به دنبال خواهد داشت.

لیائی  گفت: بعد از پیاده سازی موفقیت آمیز استفاده از ۱۰۰ موتور سیکلت برقی، مرحله بعدی را به ۱۲۵۰ موتور سیکلت سوختی کشور اختصاص خواهیم داد. در مراحل بعدی ناوگان ماشینی سوختی را هم با ناوگان ماشینی پستی برقی جایگزین خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
مدیر عامل نمی خواد موتور برقی بده زحمتی بکشه چهار تا خورجین نامه رسانی بده به نامه رسان که پاکت ملت حین توزیع از خورجین پاره پوره چهار سال پیش نیوفته کف خیابون
آخرین اخبار