آیین رونمایی از موتور سیکلت‌های برقی موزعین شبکه پستی کشور

نود دستگاه موتور سیکلت برقی، امروز اول بهمن ماه ۱۴۰۱، با مشارکت شهرداری تهران و اداره پست و با حضور زاکانی شهردار تهران و زارع پور وزیر ارتباطات کشور و محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست، به ناوگان موتوری پست پایتخت، پیوست. اولین بخش از برقی سازی موتور‌های برقی با همکاری شرکت پست رونمایی شد و از امروز، به منظور کاهش آلودگی هوا و آسایش پستچی ها، موتورسیکلت برقی به عنوان موتور کار، در شرکت پست، استفاده خواهد شد
۰۱ / ۱۱ / ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
/
پربازدید ترین عکس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
یه صندوق استاندارد ضد آب هم ته شون تعبیه میکردید
پست چی شهر ما بنده خدا خودش رفته یه صندوق بزرگ ته موتورش با طناب بسته
چون هر روز بسته هاش اینور و اونور پخش و پلا میشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
چقدر خوب میشه همه موتورها و خودروهای شهر تهران برقی بشه. دیگه آلودگی نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
هر چند دیرهنگام! اما کاری واجب بود.!
پکن، پایتخت چین محدوده‌ای برابر با 70 کیلومتر در 70 کیلومتر دارد. ضمنا آلودگی‌های هوای کشورهای دنیا در مقابل پکن شوخی‌ای بیش نیست!! این را کسانی که در پیک آلودگی در پکن بوده‌اند میدانند.
اما چین برای مقابله با این آلودگی از سال 2025 تردد خودروهای غیر هیبرید را در این محدوده ممنوع اعلام کرده است !!!
اگر دولت و مقام‌های تصمیم گیر ما هم اعلام کنند که تا 5 سال آینده تردد خودرو و موتورهای غیر برقی در تهران و شهرهای آلوده ممنوع خواهد شد و همزمان در این 5 سال زیرساخت‌های شارژ و غیره را آماده کنند و ضمنا مهمترین نکته اینکه دولت انگشت خود را از واردات خودرو بیرون بکشد، آلودگی هوا یکی از منابع مهم خود را که خودروها هستند را از دست خواهد داد.
تقریبا همه مردم حاضرند با دادن 500 میلیون تومان یک تویوتای هیبرید سوار شوند!! هیچ هزینه‌ای هم برای دولت نخواهد داشت البته اگر دولت از طمع خود دست بردارد!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
چقدر خوب... ولی نود موتور برقی = یک کامیون دیزل که تعمیر اساسی میخواهد. نود موتور برقی چقدر هزینه شده؟ کاش بنزین رو مورد تایید استاندارد میکردید نه؟ فقط کافیه سایپا تولید تیبا کوییک و ساینا رو تعطیل بکنه که مصرف ی کوییک مساوی دو تا خودروی چینی و یا دو تا خودروی کره ای . مصرف خودروهای ایرانخودرو که هیچ هر صد کیلومتر ۱۴ الی ۱۶ ایتر میسوزونه...