فرمانده انتظامی استان کرمان از غافلگیری قاچاقچیان هنگام حمل و جاسازی محموله ۶۷۹ کیلویی تریاک در یکی از مناطق روستایی شهرستان شهربابک خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس شهربابک در پی دریافت خبری از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا مبنی بر اینکه افرادی قصد دارند یک محموله سنگین موادمخدر را از حوزه این شهر به سایر استان‌های کشور منتقل کنند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس شهربابک با انجام اقدامات اطلاعاتی از زمان دقیق ورود عاملان حمل این محموله به حوزه شهرستان مطلع و با پایش نامحسوس محور اصلی این شهرستان، خودروی آنان را شناسایی و آن را تا یکی از نقاط روستایی در حالی که سرنشینان آن قصد جابه جایی بسته‌های موادمخدر به خودرویی دیگر را داشتند تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: سرنشینان این خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل ماموران خودروی آنان متوقف و ضمن دستگیری ۲ متهم از بارانداز اصلی آنان واقع در یک منزل ۶۷۹ کیلو تریاک کشف و یک خودروی دیگر که درصدد بارگیری این محموله بود نیز توقیف شد.

سردار ناظری با اشاره به واکاوی اطلاعاتی متهمان و در ادامه تحویل آنان به مراجع قضائی گفت: بحمدالله طی این عملیات ضربتی از انتقال این محموله سنگین مواد افیونی به دیگر نقاط کشور جلوگیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار