افشاگری‌های جدید درباره افسر پلیس متجاوز انگلیسی

پلیس متجاوز انگلیسی علاوه بر تجاوز به قربانیانش آن‌ها را به شدت شکنجه می‌کرده است.

افشاگری‌های جدید درباره «دیود کاریک» افسر پلیس متجاوز انگلیس که هفتاد مورد جرایم او از جمله ۲۴ تجاوز جنسی به زنان و دختران به اثبات رسیده نشان می‌دهد او علاوه بر ازار و تجاوز جنسی قربانیان خود را با شیوه‌های مختلف شکنجه می‌کرد.

یک قربانی این افسرمتجاوز به نشریه سان گفت: او علاوه بر شکنجه مرا برده خطاب و مجبور کرد خانه اش را تمیز کنم و از اینکه با این کار تحقیر می‌شوم به شدت لذت می‌برد و با سوء استفاده از موقعیت پلیسی خود مرا تهدید کرد که نتوانم علیه او دست به اقدامی بزنم.

نشریه سان انگلیس که این افسر پلیس متجاوز را تجاوز گر سریالی معرفی کرده می‌نویسد: کریک پس از اعتراف به ۴۹ تخلف جنسی علیه ۱۲ زن مختلف، به عنوان یکی از بدترین تجاوزگران سریالی در بریتانیا معرفی شد.

پس از بازداشت دیوید کاریک افسر پلیس متجاوز، فاش شد او در مدت ۱۷ سال فعالیت در نیروی پلیس مسلح انگلیس و اماکن دیپلماتیک ۹ بار به علت ارتکاب به جرایم مختلف از جمله تجاوز و آزار جنسی از او شکایت شده بود، اما همچنان اجازه یافته بود در نیروی پلیس فعالیت کند.

 مقامات پلیس این کشور در پاسخ به انتقاد‌های افکار عمومی در این باره فقط به ابراز تاسف بسنده کرده اند. زمانی که دیوید کریک در سال ۲۰۰۱ به پلیس لندن ملحق شد او یک مظنون به دست داشتن در یک مورد تعرض جنسی بود. اما با این حال وی به پلیس ملحق شد. حالا پس از بیش از بیست سال معلوم شده است که اتهامات او واقعیت داشته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
پلیس متجاوز انگلیسی علاوه بر تجاوز به قربانیانش آن‌ها را به شدت شکنجه می‌کرده است.
طرف که پلیس تشریف داشتن رسما روانی بوده تکه تکه اش کنید لطفا ، نه که 3 یا 4 ماه نگهش دارید بعد بفرستیدش تو جامعه باز روز از نو روزی از نو احمقهای انگلیسی ...
آخرین اخبار