فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوثر در پی عملیاتی موفق به کشف طلای قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال شدند.

سرهنگ جواد تقوی، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوثر هنگام گشت‌زنی انتظامی در جاده سرچم در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی عملیاتی موفق به کشف طلای قاچاق به ارزش 200 میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه یک دستگاه سواری پراید با 2 نفر سرنشین در حال فرار بودند، می گوید: پس از هماهنگی قضایی و در عملیات تعقیب و گریز پلیسی سواری پراید متوقف و در بازرسی از خودرو 10 کیلو و 564 گرم طلای قاچاق کشف شد.

به گفته او، در این رابطه 2 نفر دستگیر و با دستور مرجع قضایی روانه زندان شدند.

تقوی پدیده قاچاق و هر گونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را زمینه‌ساز اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های سیستم قضایی است.

او همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موارد را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع و گزارش دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه قره‌آغاج شهرستان گرمی با اشراف اطلاعاتی، از انتقال محموله داروی قاچاق مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

تقوی با اشاره به شناسایی راننده سواری پراید حامل دارو در محور قره‌آغاج - گرمی، می گوید: در هماهنگی با دستگاه قضایی، خودروی مذکور توقیف و به پاسگاه انتظامی منتقل شد.

او  با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: در بازرسی از خودروی توقیف‌ شده 69 هزار و 93 عدد انواع داروی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال که به مقصد داروخانه‌های شهرستان‌های گرمی و پارس‌آباد بارگیری شده بود، کشف شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.