مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: ۴۳۰ تن گوشت قرمز گوساله و گوسفندی از ۱۰ دی ماه در کرمان در حال توزیع است.

احمد مسعودی گفت: در هر زمان که کمبود توزیع گوشت قرمز در بازار احساس شود و قیمت گوشت نوسان پیدا کند، شرکت پشتیبانی امور دام موظف است،   بخشی از نیاز بازار را تامین و در اختیار مصرف کننده قرار دهد تا هم بر قیمت بازار و هم مصرف مصرف کننده تاثیر گذار باشد.  

او افزود:  از ابتدای امسال تا کنون، ۸۰۵ تن گوشت قرمزمنجمد توزیع شده است که آخرین مرحله توزیع از ۱۰ دی ماه در حال انجام می‌باشد که ۴۳۰ تن گوشت قرمز گوساله و گوسفندی، شامل:  ۲۸۸ تن گوشت منجمد گوساله و ۱۴۴ گوشت منجمد گوسفندی در حال توزیع است.  

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان تصریح کرد: توزیع به صورت تقسیم بندی شهرستانی از طریق سازمان جهاد کشاورزی انجام شده  است که از این ۴۳۰ تن، تاکنون   ۳۰۰ تن توزیع و مابقی در حال توزیع است.  

او بیان داشت: میانگین قیمت توزیع گوشت منجمد گوساله به ازای هر کیلو ۱۴۵ تومان و گوشت گوسفند منجمد ۱۳۵ تومان است که به اضافه ۷ هزار تومان هزینه حمل و نقل به مصرف کننده می‌رسد.

مسعودی تصریح کرد: گوشت منجمد توزیع شده شامل:  تمام مجموعه‌های مصرف عمومی بازار است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در سطح شهر قرار دارند، می شود  و مراکز عمده شامل: بیمارستانی، آموزشی، نظامی و... نیزمی توانند از این سهمیه استفاده کنند.

او گفت: هم اکنون هیچ گونه محدودیتی در رابطه با تامین و توزیع گوشت قرمز منجمد وجود ندارد و به هر میزان که ستاد تنظیم بازار استان و سازمان تشخیص دهد این اداره کل آمادگی دارد که در اختیار مصرف کننده قرار دهد و این روند توزیع همچنان ادامه دارد تا زمانی که قیمت بازار به تعادل برسد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار