درخواست رئیس سازمان حج از وزیر راه:

شرکت‌های هواپیمایی را برای پرواز به سوریه ملزم کنید

حسینی گفت: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم با دستور خود شرکت‌های هواپیمایی را ملزم به پرواز به سوریه برای اعزام زائران کنند.

سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هم‌اکنون در زمینه اسکان و پذیرایی از زائران ایرانی مشکلی در سوریه وجود ندارد، افزود: براساس اعلام مسولان عراقی ماهانه حدود ۱۰۰ پرواز برای اعزام زائران به سوریه انجام می‌گیرد.

وی افزود: باتوجه به امضای تفاهمنامه این سازمان با مسئولان سوری و زیرساخت‌های موجود در این کشور می توانیم سالانه ۱۲۰ هزار زائر ایرانی را به دمشق اعزام کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم با دستور خود شرکت‌هایی هواپیمایی را ملزم به پرواز به سوریه برای اعزام زائران کنند، گفت: تاکنون هیچ‌یک از شرکت‌های پروازی همسایه ما برای اعزام زائر به سوریه تحریم نشده‌اند.

حسینی افزود: با وجود تعامل و همکاری بسیار خوب مسئولان سوری و حذف همه هزینه‌های هواپیما‌های ایرانی عذر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی برای پرواز نکردن به سوریه، مورد تحریم قرار گرفتن احتمالی است که می‌گویند اگر تحریم شویم دیگر نمی‌توانیم به اروپا پروازی داشته باشیم.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: به همان طریق که شرکت‌های هواپیمایی عراق، پاکستان، افغانستان، بحرین و ...به اعزام زائر به سوریه اقدام می‌کنند شرکت‌های هواپیمایی ما نیز می‌توانند در این عرصه فعالیت کنند که این امر باعث خرسندی زائران خاندان عصمت و طهارت می شود.

برچسب ها: حج و زیارت ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۷ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
چرا اداره برق خسارت دستگاههای مردم را پرداخت نمیکند یکسال صبر کردیم گفتند بیمه دی پرداخت میکند حالا بیمه دی میگوید توانیر باید پرداخت کند و ما را بلا تکلیف گذاشته اند شما را بخدا از مسولین جواب درست ووحسابی بدهند بالای شش میلیون تومان خسارت طلب کار هستیم اما فقط سر میدوانندمنتظر پاسخ هستیم ومشکلاتمان زیاد است شهروند شما از استان گیلان شهرستان شفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام دوستان. اعزام زائر که به میل خود زائره و جای اعتراض نیست ولی نمیشه شرکتها رو مجبور کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اینهمه زوار در این شرایط سخت اقتصادی برای چی اعزام میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
برای اینکه دکان کسب و کار خودشون رونق بگیره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۰ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام اتفاقا حدود یکساله که با خانواده میخواهیم بریم ولی هواپیما نیست.
ولی برای عیاشی ترکیه و دبی فراوان
آخرین اخبار