بازگشت بانوان به استادیوم‌ها در آینده نزدیک

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان حضور دوباره بانوان در استادیوم‌ها برای تماشای بازی‌های لیگ برتر فوتبال توضیحاتی ارائه داد.

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال بامداد سه شنبه در یک گفتگوی تلویزیونی درباره حضور بانوان در استادیوم‌ها گفت:از این هفته مسابقات لیگ با تماشاگر برگزار می‌شود و مطالبه بانوان برای حضور در استادیوم به حق است، هم حضور بانوان از الزمات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است، هم در چند بازی لیگ حضور بانوان را در ورزشگاه شاهد بودیم که تجربه موفقی بود و به همین خاطر قطعا فدراسیون از این مسئله استقبال می‌کند و نظر مساعد دارد.

قنبرزاده تاکید کرد:با توجه با اینکه این خواسته به حق بانوان است، فدراسیون این آمادگی را دارد که بدون اینکه حاشیه‌ای به وجود بیاید در یک فضای مطلوب فرهنگی شاهد حضور بانوان در استادیوم‌ها باشیم، اما این موضوع باید با هماهنگی خارج از فدراسیون صورت بگیرد و تلاش می‌شود که بانوان در آینده نزدیک در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در پایان با عذرخواهی از بانوان علاقمند که این هفته نمی‌توانند به استادیوم بیایند، تصریح کرد: این قول را می‌دهیم که مجموعه فدراسیون فوتبال همه تلاشش را می‌کند که این خواسته به حق بانوان کشورمان را در آینده نزدیک اجرایی کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
یعنی دیگه همه چی حل شده و هیچ مشکلی نداریم و الحمدلله با حضور ( پرشور بانوان ) روز بروز شاهد پیشرفت و شکوفایی فوتبال خواهیم شد!!!! همه چی گل بلبل و سنبل برای راضی کردن بعضیا و صد البته جناب تاج و اینفانتینو ( صهیونیست )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام ،

هیچ بانویی وارد ورزشگاه نمی شود ،

۲۰ درصد از در آمد استادیوم ها ،
به ورزش های اختصاصی بانوان در استادیوم تعلق می گیرد ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۰:۰۷ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
حالا همه مشکلات ما حضور بانوان در استادیوم فوتبال آقایان است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
بزک نمیر بهار میاد....
و مگر تصمیم نهایی دست شماست که اعلام میکنید ؟ در کشور ما ده ها سازمان و نهاد و اشخاض حقیقی و حقوقی درباره این امر خیلی خیلی مهم تصمیم میگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۰۶ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
بابا این بنده خدا هارو اینقدر تحقیر نکنین گناه دارن
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۰:۳۴ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام ، مهدی اسم خوشگلی است .
آخرین اخبار