ارتقای کیفت خدمتگذاری به مردم هدف اصلی بازرسی‌های سرزده

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری، ارتقای کیفت خدمتگذاری به مردم هدف اصلی بازرسی‌های سرزده بیان کرد.

شهاب قائدی از روند میز خدمت، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و روند ارسال مرسولات پستی مردم در اداره کل پست چهارمحال و بختیاری به‌صورت سرزده بازرسی به‌عمل آورد.

وی، هدف از انجام بازرسی‌های سرزده را کمک به اجرای قانون در ادارات و آشنایی مردم به حقوق خود بیان کرد و اظهار داشت: حل مشکلات و ارتقای کیفت خدمتگذاری به مردم هدف اصلی این سرکشی‌ها است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: بسیاری از مشکلات موجود در ادارات پس از انجام بازرسی‌های سرزده در گذشته مرتفع شده است که این مسئله نشان از تاثیر مثبت این بازرسی‌ها دارد.

قائدی بر ادامه بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: گزارش این بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی تقدیم استاندار خواهد شد و همچنین نقاط ضعف و قوت به مدیرکل دستگاه اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار